Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Selasa, 25 September 2012

Rita Rudaini Bersyukur & Mahkamah Batal Tuntutan Jagaan Anak Aidil Zafuan

25 September 2012


Rita Rudaini Bersyukur & Mahkamah Batal Tuntutan Aidil ZafuanBoleh kami katakan ini ‘kemenangan’ yang signifikan buat Rita Rudaini? Mahkamah Tinggi Shah Alam hari ini membatalkan permohonan Aidil Zafuan atas hak jagaan anak.
Permohonan Aidil Zafuan telah terbatal akibat alamat tempat tinggal selepas pemain bola sepak itu gagal membuktikan yang beliau tinggal di USJ Subang Jaya kepada mahkamah.
Berkata kepada Sinar Harian hari ini, Rita Rudaini bersyukur kepada Allah dengan keputusan mahkamah itu & berkata yang kebenaran telah terbukti dengan keputusan tersebut.
“Saya benarkan Aidil Zafuan jumpa anak. Selepas tiga bulan beliau menghilangkan diri, Aidil Zafuan pernah bertemu dengan anak sebanyak empat kali,” ujar Rita Rudaini.
“Bukan saya yang keluar rumah bawa anak. Jika dia (Aidil Zafuan) maklumkan kepada saya untuk jumpa anak, saya akan benarkan jika saya dan anak ada di rumah”
Melalui Twitter beliau pula, Rita Rudaini berkata beliau tidak mampu tidur malam tadi sehingga Subuh tetapi lega apabila keputusan jagaan anak anak berpihak kepada beliau.








Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...