Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Selasa, 25 September 2012

Saya Bersyukur Kerana Kebenaran Telah Terbukti – Rita Rudaini

25 September 2012


Hari ini ialah hari yang amat gembira untuk insan yang bernama Rita Rudaini. Setelah begitu lama menghabiskan masa di mahkamah untuk kes penjagaan anaknya bersama Aidil, hari ini mahkamah telah membatalkan permohonan suaminya itu. Mahkamah telah memutuskan yang Aidil gagal mendapatkan hak penjagaan (hadanah) terhadap 2 orang anak mereka.
rita rudaini menang
Rita Rudaini melahirkan rasa kesyukuran kepada Allah atas kemenangan ini yang sekaligus membuktikan dirinya berada di pihak yang benar. Rita turut berkata yang dirinya tidak pernah membuat salah dan tidak pernah berasa takut dengan apa yang dilakukan oleh Aidil Zafuan. Kata Rita kepada Sinar Harian:-
Saya bersyukur kepada ALLAH kerana kebenaran telah terbukti. Saya benarkan Aidil Zafuan jumpa anak. Selepas tiga bulan beliau menghilangkan diri, Aidil Zafuan pernah bertemu dengan anak sebanyak empat kali. Bukan saya yang keluar rumah bawa anak. Jika dia (Aidil Zafuan) maklumkan kepada saya untuk jumpa anak, saya akan benarkan jika saya dan anak ada di rumah.
Semoga dengan kemenangan ini kehidupan Rita akan lebih selesa, gembira dan selamat di samping anak-anak tercinta. Amin ~~

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...