Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Rabu, 11 Julai 2012

Rita & Aidil Dinasihat Berbincang

11 Julai 2012

Rita

Pasangan pelakon popular, Rita Rudaini dan suaminya, pemain bola sepak negara, Aidil Zafuan Abd. Radzak dinasihatkan oleh Mahkamah Syariah Daerah Petaling untuk berbincang secara baik bagi menyelesaikan masalah rumah tangga mereka.

Hakim Syarie Wan Mahyuddin Wan Muhammad berkata, pasangan itu sewajarnya berbuat demikian bersempena menyambut kedatangan bulan Ramadan tidak lama lagi.

Dipetik daripada sebuah portal berita, peguam Syarie Rita Rudaini, Datuk Mohd Zaidi Md. Zain menjelaskan bahawa anak guamnya bersedia untuk berbincang secara baik dengan plaintif (Aidil) menerusi perintah mahkamah dan dibawah seliaan peguam masing-masing.

Keputusan yang dibuat oleh mahkamah turut dipersetujui oleh Peguam Syarie plaintif, Ahmad Nazib Johari yang berkata bahawa perbincangan boleh dilakukan sekiranya kedua-dua belah pihak bersetuju untuk membincangkan masalah secara keseluruhan dan bukannya tertumpu kepada tuntutan yang dibuat sahaja.

Pada 16 Mei lalu, Aidil telah menarik balik permohonan untuk bercerai dengan isterinya atas alasan mahu berdamai selain memikirkan kebaikan kedua-dua anak mereka.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...