Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Selasa, 2 November 2010

Kenapa Fizz Beriya Minta Maaf Pada Ayu-Zaquan?

2 November 2010

2 NOV 2010: Sekarang ini, Murai Batu pasti ramai peminat sudah tahu bahawa pelakon cantik, Ayu Raudah dan pemain bola sepak negara, Zaquan Adha sudah pun bertunang. Malah, mereka juga sudah pun merancang untuk berkahwin pada 20 Januari 2011.

Berita ini telah disahkan serta dimaklumkan sendiri oleh Zaquan ketika mereka menghadiri majlis hari ulang tahun kelahiran pelakon popular, Fizz Fairuz yang ke-31 yag telah diadakan di Red Box, The Gardens, Mid Valley, baru-baru ini.

Bagaimanapun, sewaktu kejadian tersebut berlaku, Murai Batu dapat tahu, Fizz Fairuzz dikatakan telah memohon maaf secara berulangkali kali kepada Ayu dan Zaquan. Hai, apa tujuannya si Fizz berbuat sedemikian kepada Ayu dan Zaquan. Yelah, sedangkan itu majlis hari jadinya?

Selepas mengorek rahsia sebenar apa yang terjadi, barulah Murai Batu dapat tahu, yang sebenarnya Fizz sendiri tidak menyangka bahawa majlis hari ulang tahun kelahirannya itu telah dihadiri ramai rakan wartawan.

Disebabkan itu, Fizz rasa bersalah sangat dengan Ayu kerana dia sama sekali tidak terfikir jemputan yang diberikan kepada Ayu untuk menghadiri majlis berkenaan bertukar menjadi majlis sidang media Ayu dan Zaquan hingga mereka telah mengumumkan berita tergempar yang berkaitan dengan hal pertunangan dan perkahwinan mereka kepada wartawan.

Dengarnya, Ayu mengaku pada Fizz yang dia memang sedikit kecewa dengan apa yang terjadi dan Ayu sebenarnya sama sekali tidak tahu majlis itu turut didatangi pihak media.

Apa sekalipun, Murai Batu difahamkan, kedatangan media pada hari itu adalah satu kejutan buat Fizz. Ini kerana segala jemputan yan dibuat kepada pihak media bukanlah dilakukan oleh Fizz. Sebaliknya ia diuruskan sendiri oleh kelab peminat Fizz yang juga bertindak sebagai penganjur.

Jadi, rasanya Ayu tidak patutlah menyalahkan Fizz dalam keadaan ini. Pun begitu, Murai Batu merasakan, sebagai public figure, tidak kiralah Ayu atau Zaquan, mereka seharusnya faham bahawa kebarangkalian perkara sebegini pasti akan terjadi.

Dah namanya selebriti, jadi tidak kisahlah ke mana anda pergi, pasti ramai mahu ambil berat akan hal anda.

Murai Batu berharap, dengan apa yang Murai Batu sampaikan ini tidaklah membuatkan hubungan Fizz dan pasangan sensasi ini bermasam muka. Anggaplah ia sebagai kejadian yang tidak dirancang. Apa kes pun, benda baik tidak perlu dirisaukan.
MURAI BATU: Kenapa Almy Nadia tak hadir di hari istimewa pakwenya Fizz Fairuz?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...