Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Khamis, 28 Oktober 2010

'Dik Quan' terkilan

29 Oktober 2010

ZAQUAN Adha  terpaksa berehat enam bulan  kerana kecederaan lutut.
ZAQUAN Adha terpaksa berehat enam bulan kerana kecederaan lutut.
Tak dapat beraksi di final gara-gara kecederaan lutut

"MEMANG terkilan kerana tidak dapat beraksi pada final Piala Malaysia namun saya menerima takdir yang menimpa," kata penyerang Negeri Sembilan, Mohd Zaquan Adha Abd Radzak.

Adik kembar kepada Mohd Aidil Zafuan itu yang terpaksa melupakan seketika saingan bola sepak kerana kecederaan lutut yang memaksanya berehat enam bulan yakin Negeri Sembilan boleh mengekalkan kejuaraan berdasarkan semangat berpasukan tinggi.
Menurutnya yang juga dikenali ‘Dik Quan’ , walaupun Kelantan - lawan yang ditewaskan Negeri Sembilan tahun lalu, memiliki ramai pemain berpengalaman, tetapi pemain Negeri Sembilan yang menggabungkan pemain berpengalaman dan muda sudah membuktikan kemampuan mereka hingga berjaya membawa pasukan mara ke final sekali lagi.

“Saya berharap rakan sepasukan akan berjuang bersungguh-sungguh memastikan gelaran Piala Malaysia kekal berada di Negeri Sembilan. Saya tetap mendoakan kejayaan kepada pasukan,” katanya ketika hadir di majlis makan tengah hari anjuran Persatuan Bola Sepak Negeri Sembilan, semalam.

Menurut Zaquan, 23, dia kini menetapkan sasaran Mac depan sebagai tarikh kepulangannya ke kancah bola sepak sebaik pulih daripada kecederaan yang dialaminya ketika beraksi dalam perlawanan persahabatan menentang kelab Qatar, Al-Jaish dalam rangka persiapan skuad bawah 23 kebangsaan, September lalu.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...