Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Khamis, 28 Oktober 2010

Rita Rudaini Keliru, Terkejut Dengan Tindakan Aidil?

29 Oktober 2010


28 OKT 2010: Lepas je Murai Batu tulis pasal pemain bola sepak terkenal Aidil memfailkan permohonan sulh dan hak penjagaan anak terhadap pelakon, Rita Rudaini, hari ini dikejutkan pula dengan kenyataan Rita yang dikatakan musykil dengan tindakan Aidil tersebut.

Murai Batu difahamkan lagi, Rita yang hanya mengetahui tentang berita suaminya ke mahkamah menerusi media itu benar-benat terkejut kerana sebelum itu suaminya ada menyatakan bahawa dia menyayangi Rita dan anak .

Tambahan lagi menurut sumber memberitahu Rita akui hubungan mereka sudah tidak ada apa-apa masalah lagi dan dsemuanya berada dakan keadaan yang baik terutama sejak kali terakhir mereka bertemu.

Malah, Murai Batu dengar sebelum ini Aidil turut berjanji kepada Rita bahawa dia akan menjaga rumah tangga mereka dan memastikan kandungan Rita yang baru berusia tiga bulan berada dalam keadaan baik.

Kasihan Murai Batu dengan Rita yang sedang berbadan dua sekarang ni. Lebih kasihan lagi apabila Murai Batu dapat tahu Rita semakin keliru dengan tuntutan hak penjagaan anak oleh Aidil itu kerana mereka belum bercerai dan masih sah suami isteri.

Kalau Rita pun keliru, Murai Batu lagi lah pelik dengan tindakan Aidil itu. Apa-apa pun Murai Batu harap hubungan mereka akan terus kekal dan tidak akan ada apa-apa masalah selepas ini. Bukan apa, Murai Batu kesian lah dengan Rita yang kini sedang hamil anak keduanya itu.

Buat masa ini, Murai Batu dengar Rita tinggal sementara waktu di rumah adiknya yang terletak di Taiping, Perak manakala Aidil pula tinggal di rumah keluarganya yang terletak di Sikamat, Seremban.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...