Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Rabu, 18 Disember 2013

'Tak Terkejut Aidil Nak Kahwin, Nafkah Anak Jangan Lupa' - Rita Rudaini

19 Disember 2013

Rita Rudaini
KUALA LUMPUR: Pelakon Rita Rudaini Mokhtar tidak terkejut mendengar berita bekas suaminya Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak yang bakal berkahwin dengan wanita dikenali sebagai Zarema Zainal.
Rita, 37, berkata, gosip mengenai perhubungan Aidil serta Zarema sudah lama diperkatakan sebelum dia bercerai dan berita perkahwinan itu sekali gus membuktikan bahawa khabar angin percintaan pasangan itu sememangnya benar.
"Saya memang dah jangka dia (Aidil) akan berkahwin dengan wanita itu (Zarema) dan tidak terkejut dengan berita perkahwinan mereka.
"Malah gosip jalinan cinta mereka sebelum ini sudah menunjukkan siapa diri Aidil yang sebenar," katanya.
Minggu lalu, sebuah portal melaporkan Aidil, 26, yang juga pemain bola sepak kebangsaan dan Zarema bakal mendirikan rumah tangga pada Mac tahun depan.
Perkara itu telah disahkan sendiri oleh Aidil yang mengaku terhadap khabar angin tersebut.
Aidil bersama wanita yang dikaitkan dengannya.
Tambah Rita, dia enggan mencampuri urusan perkahwinan pasangan berkenaan namun berharap agar Aidil tidak lupa memberikan nafkah kepada dua orang anaknya iaitu Airit Rayyan Rizqin, 4, dan Airit Qaqa Arjuna yang kini berusia kira-kira setahun.
"Sekarang ini saya telah membuat tuntutan nafkah sebanyak RM5,000 di mahkamah dan kes ini masih lagi belum selesai.
"Pelik juga bila dia bangkitkan tuntutan saya itu tidak munasabah. Bukankah wang itu untuk anak-anaknya juga?
"Biarlah dia nak kahwin dengan sesiapapun, yang penting kebajikan anak-anak tidak dilupakan. Kalau nak diikutkan, saya mampu menyara anak-anak tetapi saya tidak mahu dia mengabaikan tanggungjawabnya sebagai seorang bapa," tegasnya.
Rita dan Aidil telah sah bercerai talak satu pada 5 September lalu di Mahkamah Rendah Syariah Seremban, Negeri Sembilan.
Ikatan perkahwinan pasangan itu terlerai selepas mahkamah mengesahkan lafaz cerai yang dibuat oleh Aidil kepada Rita menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) pada 4 Ogos lepas.
Pasangan itu bernikah di Songkhla, Thailand pada 28 Februari 2008 tanpa pengetahuan keluarga pihak lelaki menyebabkan perkahwinan tersebut menimbulkan masalah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...