Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Selasa, 9 Julai 2013

Kerana Tiba Masanya, Ayu Raudhah Sanggup Tinggalkan Anak!

09 Julai 2013

Kerana Tiba Masanya, Ayu Raudhah Sanggup Tinggalkan Anak!

KUALA LUMPUR, 9 JULAI 2013: Perancangan awal dramatis jelita, Ayu Raudhah untuk kembali berlakon selepas Syawal tahun ini, nampaknya tidak menjadi sebaik saja menerima tawaran berlakon telemovie raya, Tiba Masanya terbitan Suhan Movies.
Mungkin ada yang tertanya, apa kelebihan yang ada pada naskhah Tiba Masanya hingga membuatkan Ayu Raudhah atau nama sebenarnya Raudhah Che Wan,28 terpanggil untuk menerima tawaran tersebut walaupun baru habis tempoh berpantang sekitar Mei lalu.
Nyata watak sebagai ibu tunggal kematian suami lakonan Azhan Rani yang dalam telemovie arahan Khairul Amri Khalid yang sarat dengan pelbagai pengajaran dan meruoakan sebuah realiti yang berlaku di dalam masyarakat kita telah membuatkan Ayu 'mungkir' pada janjinya dan sanggup berjauhan dengan putera sulungnya, Muhammad Aisy Qaiser yang lahir pada 29 Mac lepas.
"Saya pun tidak tahu mengapa saya boleh mengubah pendirian saya yang mahu kembali ke set atau menerima tawaran hanya selepas berakhirnya cuti raya nanti. Ini memang job pertama saya selepas bersalin Mac lepas.
"Keputusan untuk berehat itu memang dah lama saya buat sebab saya memang tak mahu cuti lama. Mungkin kerana tajuk telemovie ini 'Tiba Masanya' ia seperti memberi petunjuk mungkin sudah tiba masa saya kembali bekerja.
"Ini semua aturan dan rezeki daripada Allah SWT. Lagi pula ia akan ditayangkan untuk Aidilfitri. Saya menjadi ibu tunggal dengan 3 anak yang bekerja keras mencari nafkah untuk anak-anak sehingga mereka terabai dan melarikan diri.
"Lepas melihat jalan cerita, saya merasakan satu perasaan berbeza membawakan watak ibu kerana ini kali pertama saya bawak watak ibu dan seorang ibu memang mempunyai nalurinya yang tersendiri.
"Saya sangat merasakannya ketika di set dan teringatkan anak di rumah,"ceritanya mengenai projek pertama yang akan ditayangkan di TV AL-Hijrah pada hari raya Aidilfitri yang kedua setelah cuti bersalin sejak Mac.
Adik kepada ratu cantik, model dan pelakon sensasi Rozita Che Wan ini memilih untuk berimej sopan dengan mengenakan hijab sejak tahun lalu dan telah melangsungkan perkahwinan dengan penyerang pasukan bola sepak Malaysia, Zaquan Adha pada 20 Januari 2011. Selain berlakon, Ayu Raudhah turut untuk mengusahakan butik fesyen yang dinamakan sebagai Padusi yang diusahakan bersama kakaknya, Che Ta.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...