Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Khamis, 21 Mac 2013

Rita kena ikut cakap suami - Adi Putra Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=0322&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_02.htm#ixzz2OEWpeMb7 Hakcipta terpelihara

22 March 2013

ADI PUTRA dan Rita Rudaini pernah bergandingan dalam drama bersiri Sehangat Asmara dan filem Balistik.


HEROIN drama bersiri Sehangat Asmara, Rita Rudaini baru-baru ini mendedahkan kepada sebuah portal dalam talian bahawa suaminya, Aidil Zafuan Abd. Radzak pernah melarangnya untuk tidak lagi berlakon bersama seorang aktor kelahiran Singapura.
Susulan kenyataan tersebut, ramai yang menganggap aktor Singapura yang dikaitkan dengan Rita ialah Adi Putra, biarpun Aaron Aziz juga merupakan aktor popular kelahiran negara tersebut.
Ini kerana Adi Putra merupakan gandingan Rita dalam drama tersebut, malah mereka juga turut bergandingan dalam filem Balistik.
Bersua dengan pemilik nama penuh Mohamed Hadi Putera Halim itu pada majlis pelancaran filem Langgar di Restoran Carne y Vino, Radius International Hotel, Kuala Lumpur baru-baru ini, Adi Putra menegaskan dia tidak mempedulikan tentang perkara tersebut.
Malah, ujarnya, hal tersebut sepatutnya tidak menjadi isu yang perlu diperbesar-besarkan memandangkan dia mahupun Rita Rudaini masing-masing sudah mempunyai keluarga.
Ikuti temu bual Kosmo! bersama Adi Putra mendapatkan penjelasan lanjut berhubung isu tersebut.
Kosmo!: Timbul kenyataan daripada Rita Rudaini baru-baru ini bahawa suaminya pernah melarang dirinya daripada berlakon dengan seorang aktor Singapura dan ramai yang mengaitkan aktor itu dengan anda. Komen Adi Putra?
ADI PUTRA: Saya tidak tahu tentang hal ini dan saya tidak mahu ambil tahu kerana itu hal dia dan suaminya. Saya mencari nafkah yang halal menerusi berlakon dan kerja ini ibadah saya untuk menyara keluarga. Kalau suami dia tidak benarkan dia berlakon (dengan saya), jadi dia kena ikut kerana suami adalah khalifah keluarga.
Bercakap mengenai keluarga, mungkin Adi Putra boleh kongsikan kehidupan sebagai seorang bapa sekarang?
Seronok dan anak saya (Zara Adelia Haadi) kini sudah memasuki usia lima bulan dan dia sangat manja. Dari segi jiwa mungkin dia sudah boleh merasakan kasih sayang kami yang tidak berbelah bagi kepadanya. Biarpun sudah mempunyai anak, saya dan isteri tidak putus-putus berusaha untuk mendapatkan zuriat sendiri. Kalau kita sudah berusaha pasti ada cara untuk memperoleh rezeki itu.
Apakah yang membezakan Adi Putra dalam Langgar berbanding filem-filem aksi sebelum ini?
Persediaan saya lebih kepada perwatakan kerana filem genre aksi sudah pasti menuntut kecergasan dan ketangkasan. Kelainan yang saya tonjolkan dalam filem ini adalah karakter itu sendiri dan variasi yang saya berikan kali ini berbeza daripada filem-filem aksi sebelum ini. Watak Nizam iaitu seorang guru sekolah merupakan mangsa keadaan yang ingin menuntut bela terhadap kematian isteri dan anaknya.
Apakah perkembangan terkini Adi Putra?
Saya sedang terlibat dengan penggambaran sebuah drama bersiri TV3 untuk slot Akasia berjudul Teduhan Kasih bersama Nabila Huda. Selain itu saya akan mengarahkan sebuah filem adaptasi novel berjudul Suami Aku Ustaz pada awal bulan April ini di sekitar bandar raya Melaka selama sebulan. Tapi untuk projek ini, pelakon utamanya saya rahsiakan.
Jika di kaca televisyen, Adi Putra lebih banyak melakonkan watak romantik tapi apabila filem genre yang diberatkan lebih kepada aksi. Sejauh manakah kepuasan Adi Putra antara kedua-dua genre itu?
Berlakon tidak pernah puas dan saya tidak meletakkan genre yang saya pilih sebagai satu bentuk kelegaan berkarya. Sekali kita merasa selesa macam-macam boleh berlaku dan disebabkan itu saya tidak meletakkan saya di zon selesa. Saya suka kedua-dua genre itu dan saya sukakan kepelbagaian. Tapi kebanyakan ulasan penonton dan peminat, mereka lebih suka saya memegang watak antagonis.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=0322&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_02.htm#ixzz2OEWuJmKf 
Hakcipta terpelihara 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...