Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Isnin, 4 Februari 2013

‘Saya tak peduli agenda luar’

04 Februari 2013


Sebahagian daripada anak buah Rajagobal menjalani latihan di   hotel  penginapan, semalam.Sebahagian daripada anak buah Rajagobal menjalani latihan di hotel penginapan, semalam.
Doha, Qatar: Lupakan agenda mendesak ketua jurulatih kebangsaan, Datuk K Rajagobal meletak jawatan andai pengendali itu gagal mengutip mata di Doha, Rabu ini. 

Malah, Rajagobal juga tidak akan melayan sebarang tekanan ke atasnya kerana sehingga saat ini, menurut beliau belum ada kegagalan sepanjang skuad kebangsaan di bawah kendaliannya. 

Tak anggap kegagalan 


“Saya tidak anggap kempen Piala Suzuki AFF lalu satu kegagalan,” kata Rajagobal yang kini dalam persiapan menghadapi Qatar untuk perlawanan sulung kelayakan Piala Asia. 

“Kami berjaya mara ke separuh akhir dan pada perlawanan itu berapa ramai pemain negara tidak dapat beraksi kerana kecederaan. Saya tidak anggap itu satu kegagalan. Saya tak peduli apa agenda di luar sana kerana fokus saya sekarang ialah mendapatkan hasil terbaik daripada pasukan sekarang.” 


Enggan komen Nazmi 

Berkenaan isu kapten juara tiga kejuaraan musim lalu, Badhri Radzi dari Kelantan, Rajagobal menjelaskan, memang pemain itu berada dalam senarainya yang didaftarkan kepada Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC), tetapi tidak didedahkan kepada umum. 
Rajagobal juga enggan mengulas berkenaan isu pemain muda negara, Nazmi Faiz Mansor yang pulang mengejut dari Portugal selepas kontraknya bersama SC Beira-Mar ditamatkan minggu lalu. 

“Kami ke sini untuk fokus kepada perlawanan Qatar sambil mengharapkan momentum daripada pertemuan dengan Iraq diteruskan. Lupakan apa yang berlaku sebelum ini dan saya harap sesuatu dapat dicapai di sini,” katanya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...