Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Isnin, 28 Januari 2013

Pabila Aidil Zafuan Dituduh Bersekedudukan

29 Januari 2013


Awal pagi Isnin GUA dikejutkan dengan kisah Aidil Zafuan yang didakwa sedang menjalinkan hubungan cinta dengan seorang gadis Kelantan, Tengku Fiella.  Perkara itu didedahkan oleh pemain bola sepak kelab SC Beira-Mar Portugal, Nazmi Faiz menerusi akaun Twitter miliknya. Selain mendakwa mereka bercinta, Nazmi juga mendedahkan pasangan ini bersekedudukan.

Namun, GUA tidak begitu memberi perhatian kerana  agak meragui kesahihan cerita itu. Maklumlah, kalau membabitkan akaun Twitter ini, ramai yang tidak mengakui dengan entri yang dibuat . Sebaliknya memberi alasan akaun Twitter di ‘hacked’. 
Bagaimanapun, kisah Aidil dan Tengku Fiella ini mendapat perhatian beberapa blog hiburan. Malah, Aidil turut memberi kenyataan bahawa dia telah menghubungi Nazmi bagi mendapatkan penjelasan lanjut.

Dalam perbualan telefon itu, Aidil memberitahu Nazmi telah memohon maaf di atas perbuatannya itu dan mengakui telah melakukan kesilapan kerana terlalu mengikut kata hati.

Persoalannya, adakah benar beberapa entri yang dipos oleh Nazmi itu tidak benar? Atau ia adalah kisah sebenar yang cuba disembunyikan oleh kedua-dua bintang bola sepak ini? Kalau tiada angin masakan pokok bergoyang? Lagipun, ini bukan kali pertama insiden sebegini berlaku. 

Jika anda masih ingat, kisah Khairul Fahmi Che Mat (Apex) dan Leuniey pernah hangat dibualkan apabila seorang individu membuat beberapa entri tentang percintaan pasangan ini. Biarpun masing-masing menafikan saling mengenali, namun kini terbukti ada kebenarannya dakwaan itu memandangkan Apex dan Leuniey sudah berkahwin.

Jadi apa pendapat anda dengan kisah Aidil Zafuan dan Tengku Fiella ini? Dalam satu laporan akhbar, isteri kepada Aidil, Rita Rudaini, tanpa berselindung memberitahu dia tidak terkejut kerana ini bukan kes pertama suaminya itu dikaitkan dengan wanita lain. Menurut Rita, dia sudah tidak mahu memikirkannya, cuma berharap Aidil segera menyelesaikan kes perceraian mereka di mahkamah dan bertanggungjawab kepada anak-anak. 

Walau apa pun, GUA berpendapat perkembangan terbaru ini  sedikit sebanyak pasti  akan mempengaruhi  kes mahkamah  Aidil dan Rita. 

Sementara itu, Tengku Fiella menafikan dia mengenali Aidil Zafuan dan mendakwa Nazmi seorang yang kuat cemburu sehingga bertindak memburuk-burukkannya di Twitter.  Gadis ini meminta orang ramai tidak mengambil serius kenyataan Nazmi itu.

Nazmi juga telah membuat permohonan maaf seperti yang diminta oleh Aidil Zafuan menerusi akaun Twitter miliknya kira-kira pukul 9 malam Isnin. Dia juga meminta semua pihak tidak menyalahkan Aidil.

"Saya minta maaf mengenai perkara yang lepas, jangan salahkan Aidil Zafuan. Dia tiada berkaitan apa-apa.”

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...