Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Jumaat, 18 Januari 2013

Johor DT janji terbaik jumpa ATM

18 Januari 2013


Tunku Ismail berharap pasukan Johor Darul Takzim mempamerkan persembahan terbaik menentang ATM dalam saingan Liga Super malam ini.

JOHOR BAHRU - Johor Darul Takzim akan memberikan persembahan terbaik pada pertemuan Liga Super menentang Angkatan Tentera Malaysia (ATM) di Stadium Tan Sri Hassan Yunos, Larkin, malam ini.

Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ), Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim berkata, pasukan itu akan menampilkan corak permainan yang berkualiti untuk para penyokong dan seterusnya mencipta kemenangan.

"Kita menghormati ATM, mereka merupakan antara pasukan yang hebat dan memiliki jurulatih hebat. Kita akan pastikan Johor Darul Takzim akan menampilkan permainan bola sepak yang berkualiti.

"Saya berharap pasukan ini akan bermain dengan baik dan mencipta kemenangan," katanya pada sidang akhbar di Istana Bukit Pelangi, semalam.

Pasukan Harimau Selatan setakat ini masing-masing melakar satu kemenangan, seri dan tewas.
Terbaharu, pasukan yang dibimbing oleh bekas pemain Singapura, Fandi Ahmad itu terikat 1-1 dengan Kelantan di Kota Bharu, Selasa lalu.

Satu kemenangan ke atas Perak dan tewas kepada pendahulu liga, Pahang 2-3 pada aksi sulung.
Dalam pada itu, Tunku Ismail melahirkan rasa gembira terhadap persembahan pemain import, Daniel Guiza ketika menentang Kelantan, malah yakin pemain yang dipinjam dari Liga Sepanyol itu akan terus beraksi cemerlang selepas ini.

Mengulas mengenai persembahan Safee Sali, Tunku Ismail berkata, pemain itu memerlukan sedikit masa untuk mengembalikan prestasi sebenarnya dan akan menemui sentuhannya tidak lama lagi.
"Safee sudah lima bulan tidak beraksi ketika di Indonesia, berikan dia sedikit masa. Pengurus pasukan, Fandi Ahmad sedang membantunya untuk mengembalikan sentuhannya," katanya.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Sukan/20130118/su_01/Johor-DT-janji-terbaik-jumpa-ATM#ixzz2IJd7aphP
© Utusan Melayu (M) Bhd 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...