Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Ahad, 4 November 2012

Fandi ada formula baru

05 November 2012


 Zaquan (dua dari kiri) akan  digandingkan dengan penyerang import termahal,  Gonzales  andai  Johor FC gagal dapatkan Mat Yo.Zaquan (dua dari kiri) akan digandingkan dengan penyerang import termahal, Gonzales andai Johor FC gagal dapatkan Mat Yo.
Zaquan rakan gandingan Guiza andai Mat Yo gagal diikat

Johor Bahru: Andai hasrat mendapatkan khidmat Norshahrul Idlan Talaha atau Mat Yo tidak kesampaian, ketua jurulatih Johor, Fandi Ahmad sudah memiliki formula baru bagi memantapkan jentera serangan skuad Harimau Selatan mengharungi kancah Liga Malaysia, musim depan. 

Formula Fandi merangkap pengurus pasukan ialah dengan menggandingkan Mohd Zaquan Adha Abd Radzak dengan penyerang import termahal, Daniel Gonzales Guiza walaupun mengakui dia memang menagih khidmat Pemain Paling Bernilai Liga-M tiga tahun berturut-turut itu. 
Persiapan awal 


“Saya tidak mahu campur tangan urusan perpindahan Mat Yo, biarlah pengurusan Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) dan Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) menyelesaikan perpindahan penyerang itu. 

“Buat masa ini saya hanya memantau perkembangan isu itu dan harap ia dapat diselesaikan segera. Namun, saya akui memang memerlukan penyerang tempatan berkualiti dan kreatif seperti Mat Yo untuk mempertajamkan jentera serangan pasukan,” katanya semalam. 

Fandi menambah persiapan Johor lebih tertumpu kepada kekuatan fizikal dan mental apabila memulakan latihan 12 November ini disusuli dengan latihan di Mersing selama empat hari termasuk mengadakan beberapa siri perlawanan persahabatan menentang kelab Singapura. 

“Semua sudah diatur termasuk perlawanan persahabatan di Singapura dan kita juga merancang perlawanan empat penjuru bulan depan bagi mendapat kombinasi terbaik sebelum saingan Liga M bermula,” kata Fandi.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...