Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Khamis, 4 Oktober 2012

Rita Rudaini Ada Niat Untuk Bertudung & Enggan Ulas Isu Cinta Suami

04 Oktober 2012


“Ada macam macam lagi sumber sahih yang bercerita kepada saya tentang perempuan itu dan perempuan ini, tetapi saya malas hendak fikir,” dakwa Rita Rudaini hari ini.
Itu adalah kenyataan beliau kepada Utusan Malaysia apabila di’tanya tentang gossip cinta suaminya, Aidil Zafuan bersama aktress Jue Aziz yang sedang hangat ketika ini.
Rita Rudaini menjelaskan lagi yang beliau jika boleh tidak mahu mengulas lanjut tentang kisah cinta murahan ini & bimbang apa yang di’katakan menjadi satu salah faham.
Tiada pula komen dari Rita Rudaini tentang Jue Aziz yang mendakwa konon’nya tahu siapakah individu yang membawa fitnah hubungan bersama Aidil Zafuan. Hmm.
Dalam temubual yang sama, Rita Rudaini telah di’ajukan soalan tentang imej bertudung beliau yang sering menjadi perhatian setiap kali beliau muncul di’mahkamah.
Pelakon ini menjelaskan yang beliau bertudung ketika itu kerana ingin menghormati mahkamah dan tidak menolak yang beliau mempunyai niat untuk kekal bertudung kelak.
“Impian ada. Saya tidak mahu bertudung sebab orang suruh atau sebab keadaan atau hendak menutup sesuatu isu, atau sebab artis lain bertudung maka saya pun perlu bertudung. Saya tak mahu begitu”


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...