Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Khamis, 12 Julai 2012

Rita Hadkan Aktiviti Lakonan Hingga Pukul 10.30 Malam

12 Julai 2012

Rita Hadkan Aktiviti Lakonan Hingga Pukul 10.30 Malam


Walaupun kemelut rumahtangganya belum berakhir, namun Rita Rudaini menegaskan kini, dia lebih bahagia bersama dua anak lelakinya, Airit Rayyan Rizqin (3 tahun) dan Airit Rafqa Arjuna (1 tahun).

“Hidup saya kini untuk anak. Kalau tiada anak, saya tak boleh hidup,” kata Rita ketika ditemui di majlis pelancaran filem aksi Balistik di Subang Jaya baru-baru ini.

Rita yang kini sibuk dengan penggambaran filem Balistik menyatakan dia akan sentiasa mencari masa untuk diluangkan bersama anak-anak.

“Saya hanya akan terima tawaran berlakon sekiranya waktu penggambaran tak lebih dari pukul 10.30 malam. Walau sibuk macam mana pun, saya mesti luangkan masa bersama anak,” tambah Rita.
Menyentuh soal persiapan Aidilfitri, kata Rita, segalanya telah siap.

“Segala persiapan telah tersedia. Saya telah sediakan dua pasang baju melayu untuk anak dan empat pasang baju kurung moden untk diri sendiri. Saya pun tak tahu kenapa saya sangat teruja nak sambut raya tahun ni,” kata Rita.

Baru-baru ini, Rita dan suami, Mohamad Aidil Zafuan Abd Razak, dinasihatkan oleh mahkamah untuk menyelesaikan masalah mereka secara baik.

“Rita dah tak tahu nak rasa apa. Hati dah kebas,” tambah Rita merujuk pada masalah rumahtangganya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...