Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Ahad, 26 Jun 2011

Herbalife taja lima atlet negara

26 Jun 2011


Image © D5 
(Dari kiri) Perenang Khoo Cai Lin, pemain skuasy Low Wee Wern, pemain bola sepak Mohd Zaquan Adha Abdul Razak dan atlet berbasikal Azizulhasni Awang bergambar ketika majlis pengumuman duta Herbalife.

KUALA LUMPUR, (D5) - Syarikat pemakanan nutrisi, Herbalife mengumumkan penajaan terhadap lima personaliti sukan terkenal dalam satu majlis yang diadakan di Plaza See Hoy Chan di Kuala Lumpur, semalam.
Herbalife menjadi penaja rasmi produk pemakanan untuk pelumba nombor satu Malaysia, Azizulhasni Awang, pemain skuasy Low Wee Wern, perenang Khoo Cai Lin dan pasangan kembar pemain bola sepak tempatan, Mohd Aidil Zafuan dan Mohd Zaquan Adha Abdul Razak.
Semua atlet kecuali pasangan kembar akan memakai lencana Herbalife pada pakaian sukan mereka dan bersedia untuk membuat kemunculan dalam pelbagai promosi Herbalife.
Azizulhasni yang akan berlepas ke Melbourne bulan depan bagi meneruskan latihan beliau, melahirkan kegembiraan dengan pelantikan tersebut.
"Selepas ditawarkan untuk menjadi duta pada awal tahun ini, saya membuat sedikit penyelidikan mengenai produk dan syarikat. Saya kagum apabila mendapat tahu bahawa Lionel Messi turut menggunakan Herbalife," kata Azizulhasni.
"Atlet seharusnya memahami kepentingan mengenai makanan tambahan, jadi saya merebut peluang ini untuk menjadi sebahagian daripada Herbalife."
Menurut Naib Presiden dan Pengarah Urusan Herbalife Asia Tenggara, Dato 'Dr Ronie Tan, atlet bakal melibatkan diri dalam beberapa usaha kebajikan yang dijalankan oleh syarikat.
"Herbalife akan menganjurkan lelongan amal di mana setiap daripada mereka akan meletakkan peralatan sukan mereka untuk dilelong. Hasil daripada lelongan itu akan disampaikan kepada badan amal Yayasan Keluarga Herbalife," kata Ronie.
"Kami juga sedang mengkaji untuk mengenengahkan beberapa nama lain, tetapi ia masih dalam peringkat rundingan. Calon yang disebut-sebut ialah Safee Sali," tambahnya.
Herbalife kini menaja 100 atlet bertaraf dunia, pasukan dan pelbagai acara di seluruh dunia, mencerminkan komitmen syarikat kepada kecemerlangan gaya hidup, kesihatan dan aktif.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...