Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Rabu, 27 April 2011

AKADEMI FANTASIA VS HARIMAU MALAYA

27 April 2011

 



Dalam kesibukan 9 pelajar Akademi Fantasia 9 berlatih lagu tugasan, mereka berpeluang meluangkan masa bersama pasukan Bola Sepak Kebangsaan, Harimau Malaya bermain futsal di Ferro Futsal, Subang Jaya. Aktiviti riadah ini turut disertai oleh Minuman Rasmi Akademi Fantasia 9, Power Root yang sudi mengendalikan perlawanan persahabatan futsal ini.


Beberapa ahli pasukan Bola Sepak Kebangsaan, Harimau Malaya seperti Aidil Zafuan, Zaquan Adha serta Safee Sali yang pulang ke Kuala Lumpur sudi menyertai pasukan Akademi Fantasia dalam perlawanan ini. Aktiviti ini juga turut disertai oleh Zamir daripada pasukan Harimau Muda serta bekas pemain kebangsaan, Zack. Mereka semua dibahagikan kepada 2 pasukan yang dipilih sendiri oleh Lena dan Nera untuk pasukan masing-masing. Pasukan Lena disertai oleh Fina, Erul, Azri, Aidil Zafuan dan Zack, manakala pasukan Nera disertai oleh Raqib, Hazama, Afif, Safee Sali, Zaquan Adha serta Zamir.


Perlawanan berlangsung dengan begitu sengit dengan beberapa percubaan menjaringkan gol oleh kedua-dua pasukan gagal disempurnakan. Aksi rebut-merebut bola antara Nera dan Lena juga berlaku namun berlalu tanpa sebarang kecederaan. Akhirnya beberapa gol telah dijaringkan dan kemenangan berpihak kepada salah satu pasukan. Pasukan mana yang menang? Saksikan malam ini.


Dalam kemeriahan perlamawan persahabatan ini, Kay yang tidak sihat turut serta menyaksikan mereka semua bermain futsal hanya dari tepi. Pasukan manakah yang telah memenangi acara ini? Siapa pula yang telah dinobatkan sebagai pemain terbaik oleh Safee Sali? Jangan lupa saksikan Diari Akademi Fantasia 9, malam ini, 9 malam, eksklusif di Astro Ria.
Sorry guys baru dpt berita ni... Rasanya ulangan utk Dairi Akademi Fantasia 9 pada pukul 11.30 malam ini... :) 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...