Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Rabu, 9 Februari 2011

RL5: Bintang Bola Sepak Negara Kongsi Pengalaman!

10 Februari 2011

RL5: Pukaw Terselamat Dari Disingkirkan


KUALA LUMPUR, 9 FEB 2011: Menjadi pelawak bukan hanya perlu menjadi kreatif semata-mata. Sebaliknya, tahap mental dan fizikal juga perlu ada supaya setiap gerak-geri dipentas akan mampu disenangi penonton.

Bagi meningkatkan kekuatan dari sudut berkenaan, peserta Raja Lawak 5 (RL5) telah diberi kejutan apabila menerima kunjungan daripada 4 bintang bola sepak negara iaitu Aidil Zafuan, Safee Sali, Khairul Fahmi Che Mat dan Safiq Rahim yang berkongsi pengalaman menarik mereka sewaktu beraksi di padang.

Apa yang pasti, kehadiran bintang bola sepak yang tidak disedari peserta RL5 ini menjadi havoc apabila keempat-empat mereka kesemuanya adalah penonton setia RL5.

"Saya merasa bangga kerana dapat berkongsi pengalaman dengan peserta RL5. Lagi pun, peserta RL5 kali ini sangatlah bagus dan mantap. Saya rasa happy sekali bila dapat berjumpa dengan mereka," ujar Safee Sali.

Sepanjang 2 jam pertemuan yang diadakan di Country Heights, Kajang, 4 bintang bola sepak yang baru saja disunting oleh Mizi Sport Centre sebagai duta produk sempat menjawab beberapa soalan dari peserta RL5.

Malah, mereka juga turut menjalankan sesi kuiz kepada setiap peserta RL5 dengan memberikan hadiah seperti bola dan jersi yang dilengkapi dengan tandatangan eksklusif dari mereka.

Dalam pada itu, peserta RL5 iaitu Man dan Aim R2 sempat menghadiahkan sebuah lawak spontan kepada 4 bintang bola sepak ini. Persembahan Man yang menjadi Eric Leong dan Aim pula sebagai Datuk Yusof Haslam berjaya membuat pemain bola sepak ini tergelak besar.

Sebelum berpisah, setiap peserta turut menerima hadiah istimewa dari mereka yang ditaja oleh Mizi Sport Centre.

Bagi peminat setia RL5 dan bintang bola sepak ini, anda boleh menonton kapsul RL5 di Astro Prima pada hari ini, bermula jam 9 malam untuk menyaksikan apa yang berlaku sepanjang sesi kejutan ini berlaku.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...