Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Rabu, 10 September 2014

Perang Twitter Iqram Dinzly – Zaquan Adha Sengaja Dilakukan Untuk Promosi Filem?

10 September 2014
iqram
Tajuk tu macam pernah dengar tak sebelum ni? Ha.. rasanya anda masih ingat lagikan kes Diana Danielle yang cemburukan Nora Danish dek kerana sekeping foto yang diambil semasa promosi filem.
Ha.. kali ni kes jadi terbalik. Semalam, laman twitter jadi kecoh bila Zaquan Adha tiba-tiba mengamuk dan tidak membenarkan isterinya, Ayu Raudhah untuk berlakon lagi.
Susulan itu, Iqram Dinzly yang juga merupakan antara teraju utama dalam filem Lagenda Budak Setan 3 itu pun membalas kenyataan Zaquan dengan ayat yang tak kurang berbisanya!
Fotor091000312
Nampaknya kedua-dua mereka memang betul-betul panas hati kan? Status-status tersebut seterusnya menarik perhatian para followers mereka dan mengundang pelbagai persepsi terhadap ‘perang dingin’ itu.
Ada yang menyalahkan Zaquan kerana tidak bersikap profesional dan tidak kurang juga meng’hakimi’ lakonan Iqram yang mungkin agak keterlaluan.
Namun, sudah semestinya teori bahawa perdebatan mereka itu sengaja dilakukan untuk menghangatkan ‘suasana’ supaya filem tersebut jadi laku di pawagam.
Hurm..Boleh jadi juga point tu sebabnya penonton Malaysia ni pasti akan tertanya-tanya babak mana yang membuatkan Zaquan sampai mengamuk kan?
Tapi, teori hanya tinggal teori. Kalau nak tahu betul ataupun tidak, anda semua kena tunggulahstatement daripada mulut mereka sendiri. Hehe.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...