Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Isnin, 5 Mei 2014

5 pemain JDT perkuat Asean All-Stars

05 Mei 2014

  • 5 pemain JDT perkuat Asean All-StarsSafee Sali (tengah) antara pemain JDT yang disenaraikan dalam pasukan Asean All-Stars
 1 / 1 
MOHD Amri Yahyah, Mahalli Jasuli, Aidil Zafuan Abdul Radzak, Safiq Rahim dan Safee Sali antara pemain Johor Darul Ta'zim (JDT) yang disenaraikan dalam pasukan Asean All-Stars.

Kelima-lima pemain Harimau Selatan itu bakal beraksi bersama pasukan pilihan Asean menentang skuad kebangsaan Indonesia bagi menghadapi perlawanan amal di Stadium Bung Karno, Jakarta pada 11 Mei ini.

Ketika mengumumkannya, Setiausaha Agung Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) Datuk Hamidin Mohd Amin berkata pemilihan mereka diputuskan badan induk kebangsaan itu berdasarkan persembahan semasa dalam saingan Liga Malaysia.

FAM turut memilih bekas pengendali skuad Harimau Malaya, Datuk K Rajagobal dan Tan Cheng Hoe masing-masing sebagai ketua dan penolong jurulatih untuk pasukan itu, yang bakal dianggotai oleh beberapa pemain daripada liga di rantau Asean.

“Ini merupakan penghormatan kepada Malaysia dan AFF dalam mengadakan lebih banyak perlawanan amal (pada masa akan datang),” katanya

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...