Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Ahad, 15 Disember 2013

Kontroversi tak jejas promosi

16 Disember 2013



Peminat dunia seni tanah air tentunya sudah maklum mengenai filem terbaru Datuk Rosyam Nor berjudul Balistik yang turut menampilkan Adi Putra, Rita Rudaini dan artis keturunan Cina tempatan yang paling popular, Jack Lim.
Yang nyata, filem genre aksi drama terbitan syarikatnya RK Screen Sdn Bhd dan Datuk Kelvin Tan dengan kerjasama Asia Tropical Films Sdn Bhd (ATF) yang menelan belanja mencecah RM3 juta arahan Silver ini bakal berdepan ujian besar kerana akan disiarkan pada 9 Januari sekali gus membuka pentas industri perfileman tanah air pada 2014.
Menyelami perasaannya, pelakon dan penerbit berusia 46 tahun ini mengakui kos yang dikeluarkannya memang besar. Dek Kerana itulah dia mempertaruhkan Adi dan Rita bagi menarik perhatian peminat. Gandingan ini bukan asing lagi kerana Adi dan Rita pernah mencipta fenomena menerusi drama Sehangat Asmara. 

“Saya perlu ambil pelakon yang orang suka. Filem ini mempunyai naskhah menarik kerana gaya penceritaannya ada suspen, drama, aksi, sedih dan kekeluargaan. Justeru pemilihan mereka dilihat sesuai kerana masing-masing mempunyai penghayatan karakter yang baik.

“Peminat yang rindukan lakonan saya dan Rita juga perlu menonton filem ini bagi mengubat kerinduan. Mereka pasti akan puas hati melihat gandingan hebat saya bersama Adi dan Rita menerusi filem ini. Saya sendiri puas hati dengan filem garapan Silver ini,” katanya yang menulis skrip Balistik bersama Silver.
Artikel ini disiarkan pada : 2013/12/16

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...