Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Isnin, 8 Julai 2013

Rita: Tumpu karier, perniagaan

08 Julai 2013

Krisis rumah tangganya dengan pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Aidil Zafuan Abd Radzak, 26, masih berlanjutan hingga hari ini. Namun, pelakon jelita Rita Rudaini, reda berdepan dengan ujian serta ketentuan Allah SWT itu.
Bagi pemilik nama sebenar, Rita Rudaini Mokhtar, 37, ini, anak-anak yang menjadi sumber kekuatannya untuk menempuhi cabaran hari mendatang. Biarlah dia bekerja keras siang dan malam di lokasi penggambaran, asalkan anak-anaknya dapat hidup dengan selesa.
“Saya tidak tertekan pun dengan apa yang berlaku dalam rumah tangga kami. Mungkin kerana saya sudah lali sebab kes mahkamah itu sudah berlanjutan selama setahun.

“Kini, fokus dan keutamaan saya ialah untuk membesarkan mereka dengan sempurna. Lebih baik saya fokus pada karier lakonan dan perniagaan diceburi kerana saya perlu bekerja keras untuk menyara diri dan anak-anak,” katanya.
Foto

Mengenai krisis rumah tangganya itu, Rita berkata, dia hanya menyerahkan kepada pihak mahkamah untuk memutuskannya nanti.



Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.
Artikel ini disiarkan pada : 2013/07/07
http://www.hmetro.com.my/articles/Rita_Tumpukarier_perniagaan//Article

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...