Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Ahad, 9 Jun 2013

Irma Hasmie & Ayu Raudhah Hiasi Muka Depan NONA Edisi Ramadhan

09 June 2013

NONA Ramadhan
Sempena kehadiran bulan Ramadhan Al-Mubarak Julai akan datang, majalah NONA tmenampilkan dua selebriti jelita iaitu Irma Hasmi dan Ayu Raudhah sebagai penghias muka depan majalah mereka.
Apa yang menarik mengenai penghias muka depan kali ini adalah, Irma dan Ayu merupakan dua selebriti popular bergelar ibu dan dikurnaikan seorang putera sulung pada tarikh sama, iaitu pada tanggal 29 Mac lalu.
Melalui foto yang dipaparkan, Ayu Raudhah kelihatan sangat anggun mengenakan tudung serta busana rekaan Radiusite dan Zery Zamri, manakala Irma Hasmie pula kelihatan ayu menggayakan busana serta tudung tajaan Ezuwan Ismail dan D’Haja.
NONA Ramadhan
Ayu Raudhah & Irma Hasmie bersama putera tersayang
Terdapat pelbagai isu-isu menarik bakal dikupas sempena bulan Ramdhan akan datang, antaranya adalah pelajarai 60 resepi berbuka puasa, apakah fesyen pra raya tahun ini dan paling istimewa, ketahui apakah cahaya Ramadhan buat Irma Hasmi dan Ayu Raudhah.
Ingin ketahui lebih lanjut mengenai isu-isu menarik kali ini? Jangan lupa untuk dapatkan edisi istimewa bumper NONA edisi Ramadhan di pasaran akan datang!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...