Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Selasa, 19 Mac 2013

KesSahNya: Rahsia Rumahtangga Rita-Aidil Dibongkar

19 March 2013

KesSahNya: Rahsia Rumahtangga Rita-Aidil Dibongkar

KUALA LUMPUR, 19 MAC 2013: Meksipun kes rumahtangga rumahtangga pasangan Rita Rudaini dan suaminya, Aidil Zafuan sudah lama menjalani perbicaraan di mahkamah, namun kisah mereka masih lagi menjadi bualan hangat media termasuk portal murai.com.my.

Malah dalam Carta KesSahNya pada minggu ini, cerita mereka sahaja sudah mendominasi di antara 3 artikel yang menerima jumlah pembaca paling ramai. Namun, adakah artikel mengenai Rita Rudaini dan suaminya boleh menjadi juara Carta KesSahnNya minggu ini? 

Semuanya akan terbongkar dalam video KesSahNnya minggu ini kerana terdapat sebuah arikel lagi mengenai pelakon Diana Danielle yang berada di carta teratas KesSahNya. 

Selain itu, bagi segmen Seleb Vs GengMurai pula, artis yang terpilih pada minggu ini adalah Farid Kamil. Dengarnya Farid Kamil terpaksa meminta maaf secara terbuka. Tetapi berkenaan apa pula? 

Semua teka-teki itu akan terjawab jika anda menonton KesSahNya minggu ini bersama hos Ieka dalam merungkai satu persatu mengenai artikel yang menjadi pilihan ramai pembaca di murai.com.my 


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...