Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Ahad, 30 Disember 2012

Hot Mama To Be 2013

31 Disember 2012



Tiada apa yang lebih menggembirakan pasangan yang sudah berumahtangga selain menerima khabar gembira yang si isteri disahkan hamil. Apa kata kita lihat senarai selebriti wanita yang hamil pada tahun ini, di mana ada di antara mereka yang sedang menunggu bila-bila masa sahaja untuk bersalin.

Natasha Hudson

                         

Pelakon cantik ini disahkan hamil sebulan oleh doktor pada 30 Ogos lalu. Ia merupakan kehamilan keduanya di mana beliau mempunyai seorang anak, Nessa Helena yang kini berusia empat tahun. Natasha berkahwin dengan Carleed Khaza pada 15 April lalu.

Fasha Sandha

                         

Mendirikan rumahtangga pada 27 April 2012, Fasha kini sedang hamil cahaya mata pertama hasil perkongsian hidup dengan suami tercinta, Jejai. Jika dihitung, usia kandungan pelakon ‘Runtun Qalbu’ ini sudah melebihi 20 minggu sekarang. Ketika trimester pertama kehamilan, Fasha mengakui beliau mengalami alahan pada ubat gigi. Fasha kini sudah tidak mengambil sebarang tawaran lakonan kerana mahu berehat.

Memey Suhaiza
Pelakon Memey Suhaiza begitu gembira apabila disahkan hamil enam minggu selepas sembilan bulan melayari bahtera perkahwinan bersama aktor Norman Hakim. Dijangka melahirkan anak pada Februari tahun depan, usia kandungan Memey kini dianggarkan berusia dalam tujuh bulan.

        

Walaupun mengalami alahan yang teruk sehingga usia kandungan mencecah empat bulan, namun Memey tetap teruja menanti kehadiran cahaya mata sulungnya di mana setiap hari beliau akan memandang cermin untuk melihat perutnya membesar. Malah, dek kerana terlalu teruja, pasangan ini juga sudah terlintas untuk memberikan nama anak mereka, Muhammad Darwish Hakim.

Ning Baizura

               

Spekulasi mengenai berita kehamilan Ning Baizura akhirnya terjawab apabila penyanyi bersuara soprano itu akhirnya berkongsi dalam sebuah majlis sidang media pada September lalu yang beliau kini sedang hamil lima bulan. Ning dan suami, Omar Sharif Christopher Layton cukup teruja dengan berita ini apatah lagi mereka sudah empat tahun menantikan kehadiran cahaya mata dalam perkahwinan mereka.

Diana Danielle
                         

Isteri kepada Farid Kamil ini disahkan hamil selepas enam belas hari mereka mendirikan rumahtangga. Tidak dinafikan ramai yang agak terkejut dengan berita gembira tersebut kerana menganggap ia berlaku terlampau cepat. Diana berkongsi berita kehamilannya itu di Twitter dan Instagram, dan menganggap bayi yang dikandungnya itu adalah anugerah terindah sempena hari jadinya yang ke-21.

Faezah Elai

                         

Mendirikan rumahtangga dengan pengarah, Heykal Hanafiah pada 9 September 2011, pelakon Faezah Elai kini sedang hamil sekitar lapan bulan. Pelakon ini sudah mula berehat dari mengambil sebarang tawaran lakonan sejak kandungannya berusia 2 bulan lagi kerana mengalami alahan yang teruk selain cepat penat sepanjang tempoh kehamilan.

Eira Syazira

                         

Boleh dikatakan, isteri kepada Azad Jazmin ini sedang menghitung waktu untuk melahirkan cahaya mata sulungnya pada bila-bila masa saja. Berkongsi berita kehamilannya kepada umum sekitar Mei lalu, Eira Syazira dan suami begitu teruja untuk bergelar ibu dan bapa tidak lama lagi.

Ayu Raudhah

                          

Kesedihan akibat keguguran semasa mengandungkan anak pertama pada akhir tahun lalu terubat apabila Ayu Raudhah kini sedang hamil enam bulan. Isteri kepada pemain bola sepak, Zaquan Adha ini memberitahu yang beliau kini lebih bersikap berjaga-jaga bagi mengelakkan perkara yang sama berulang. Sepanjang tempoh kehamilan, Ayu tidak mengalami sebarang alahan yang teruk.

Shera Aiyob

                          

Setelah hampir setahun diijabkabulkan, pasangan suami isteri, Zahiril Adzim dan Shera Aiyob menerima berita gembira apabila Shera disahkan hamil. Berkongsi berita tersebut di laman Instagram, Shera kini sedang hamil tiga bulan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...