Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Isnin, 17 September 2012

Preview 10 Minit : Apabila Cinta Dipertaruhkan “Untuk Tiga Hari”

18 September 2012

Biasanya, kita selalu disajikan dengan kisah cinta ‘popcorn’ yang orang kata, mesti ada ‘happy ending’. Jarang untuk pengarah-pengarah filem memberikan kita sesuatu yang unik, dimana OHBULAN! sendiri pasti, yang anda belum pernah menonton filem sebegini.
Kerana pilihan keluarga, 2 pasangan terpaksa berkorban demi cinta mereka. Namun apa yang menarik, kedua pasangan ini iaitu Ujie lakonan Vanidah Imran dan Afin lakonan Rashidi Ishak telah merancang sesuatu diluar jangkaan.
Mereka berdua ikut permintaan ibubapa masing-masing, namun menetapkan bahawa mereka hanya akan berkahwin selama 3 hari dengan pilihan keluarga. Ujie dan Afin telah berjanji bahawa mereka akan menceraikan pasangan masing-masing pada hari ketiga.
Itu semua tak menjadi masalah bagi Afin sebagai seorang suami. Namun sebagai isteri, Ujie haruslah meminta kebenaran suaminya untuk bercerai. Adakah suami Ujie akan menceraikan Ujie? Atau Ujie terpaksa hidup terpaksa dan menjalani tanggungjawab sebagai isteri tanpa kerelaan?
Bagaimana pula dengan Afin? Dia terpaksa berkahwin dengan seorang gadis bernama Juwita (Ayu Raudhah), gadis yang cantik menggoda dengan perwatakan yang lembut. Adakah Afin akan mengotakan janjinya apabila selama 3 hari, dia dan Juwita hidup sebagai suami isteri?
Untuk pengetahuan, filem ini diadaptasi dari novel penulis novel terkemuka, Ahadiat Akashah dan juga pengarah filem box-office, Afdlin Shauki.
Mahu tahu apa kesudahan cerita cinta yang bagi OHBULAN!, sangat jarang didengari ini? Jom tonton preview khas 10 minit filem “Untuk Tiga Hari” selepas ini!
Preview khas ini hanya akan disiarkan hari ini, 18 September bermula jam 12 tengahari sehingga 19 September, 12 tengahari. Anda antara yang bertuah untuk menonton preview khas selama 10 minit ini. Jangan lepaskan peluang untuk tonton preview ini pada masa yang ditetapkan hanya di Astro Gempak.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...