Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Jumaat, 13 Julai 2012

'Anak-Anak Tak Pernah Tanya Tentang 'Daddy' Mereka' - Rita Rudaini

13 Julai 2012

rita

Pelakon filem Balistik, Rita Rudaini mengakui kehidupannya semakin tenang selepas pulang daripada mengerjakan umrah pertengahan Jun lepas.

"Walaupun Allah menduga saya dengan masalah rumah tangga, tapi Dia bagi ketenangan dan kebahagiaan yang tidak dapat diungkapkan.

"Malah, walaupun Ramadan belum menjelma, saya dah siapkan kelengkapan raya buat saya dan anak-anak," katanya yang tidak sabar menyambut lebaran bersama dua anaknya Rayyan dan Qaqa.

Menyentuh tentang kes penceraiannya yang kini masih berjalan di mahkamah, Rita berkata, dia kini mengikut sahaja rentak permainan Aidil dan menyerahkan nasib rumah tangganya kepada takdir.

Dipetik daripada Sinar Harian, Rita turut menjelaskan bahawa anak-anak juga tidak pernah bertanya di mana Aidil memandangkan mereka lebih rapat dengannya.

"Saya dan anak-anak tidak pernah berpisah, malah jika ibu bapa saya datang pun, mereka tidak berpeluang tidur dengan anak-anak saya kerana anak-anak mahu tidur dengan saya.

"Begitu juga dengan 'daddy' mereka, walaupun dalam tempoh tujuh bulan selepas Aidil meninggalkan rumah, hanya tiga hingga empat kali Aidil pulang ke rumah, mereka tidak pernah tanya ke mana Aidil pergi," jelasnya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...