Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Jumaat, 13 Julai 2012

Antara kehadiran selebriti yang tidak disangka-sangka ketika fashion show busana Hari Raya daripada 5 Stars designer ialah Fauziah Latiff. Kehadiran Jee sememangnya agak mengejutkan setelah agak lama tidak tampil di khalayak ramai. Abang Nara seakan-seakan tidak percaya apabila melihat wajah Jee yang masih nampak muda seperti tidak dimakan usia. Selain Jee, Zaquan Adha dan isterinya, Ayu Raudhah turut membuat penampilan istimewa. Malah Zaquan turut menjadi salah seorang model catwalk untuk busana Hari Raya 5 Stars. Ramai wanita yang hadir seolah-olah gugur jantung melihat kehenseman Zaquan membuat catwalk. 8 lagi gambar sekitar fashion show busana Hari Raya daripada 5 Stars dengan membaca entri ini sepenuhnya. P.S: Abang Nara selama ini memang teringin gila nak ada buku cek. Bukan apa, selalu orang-orang kaya dalam drama atau movie memang suka gunakan cek untuk buat bayaran. Keinginan Abang Nara tercapai jua apabila Citibank Ready Credit turut menyediakan perkhidmatan cek. Abang Nara dah berjaya bayar bil Astro guna cek minggu lepas. Fuh ~~ Terasa macam orang kaya sebentar. Hehehe ~~

13 Julai 2012


Ya. Kami harap anda belum berasa bosan dengan kisah rumahtangga Rita Rudaini dan Aidil Zafuan. Kerana pastinya selepas ini akan banyak lagi kisah yang bakal menyusul.
Terbaru, Rita Rudaini dan Aidil Zafuan telah menerima nasihat daripada Mahkamah Syariah untuk berbincang secara baik tentang masalah rumahtangga mereka.
Hakim Syarie menjelaskan bersempena kedatangan Ramadhan kali ini, ada baiknya pasangan berbincang berkenaan masalah rumahtangga mereka & menjadi contoh kepada masyarakat.
Dalam temubual bersama Murai, Rita Rudaini menjelaskan yang sepanjang empat tahun berkahwin, ini merupakan tempoh paling gembira dan bahagia buat beliau.
“Jujurnya, selama 4 tahun berkahwin, saya tidak pernah rasa gembira macam ini. Sampaikan adik-beradik bertanya kepada saya, engkau ni tiada masalah ke?,” ujar Rita Rudaini.
Dan, belum pun sah bercerai sudah ada soalan berkaitan pengganti Aidil Zafuan dan aktress popular ini berkata beliau tidak pernah fikirkan soal pengganti — hanya anak anak perkara paling utama dalam hidup beliau.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...