Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Selasa, 29 Mei 2012

Safee Sali, Aidil Zafuan Buat Kejutan

30 Mei 2012

Safee Sali, Aidil Zafuan Buat Kejutan

KL, 30 MEI 2012: Memandangkan pemain bola sepak negara bertaraf jutawan, Safee Sali dikhabarkan adalah penonton setia Super Spontan (SS), Murai Batu diberitahu pemain yang baru saja bergelar duda itu bakal membuat kejutan pada malam final program berkenaan.

Malah, Murai Batu turut mendapat tahu, Safee Sali tidak keseorangan tetapi akan turut membabitkan pemain kacak, Aidil Zafuan yang kini sedang berbaik semula dengan isterinya, Rita Rudaini.

Menurut sumber, Safee Sali bakal hadir membuat gimik pada malam itu nanti dengan bermain bersama finalis SS iaitu Zizan, Johan, Tauke, Rahim, Suhaimi dan Ropie.

Tak silap Murai Batu, berkemungkinan besar mereka akan bermain menerusi permainan Skrip Rabak yang sebelum ini pernah dimainkan oleh pelakon Fizz Fairuz.

Namun, ianya masih belum muktamad lagi kerana baik Safee Sali mahupun Aidil Zafuan masih belum pernah berlakon.

Tambahan pula, cerita ini masih belum pasti lagi memandangkan pada malam berkenaan kedua-dua pemain ini akan terlibat dengan perlawanan bola sepaka antara Harimau Malaya menentang pasukan dari Filipina.
Apa kes pun, jika benar mereka berdua muncul, pasti final SS tambah hangat kerana kedua-dua pemain bola sepak ini sangat popular.

Murai Batu percaya rating rancangan berkenaan pasti akan naik.

Merisik mengenai seorang lagi peminat fanatik SS iaitu Khairul Fahmi Che Mat atau Apex, Murai Batu diberitahu penjaga gol kebangsaan ini sememangnya tidak dapat melibatkan diri bersama Safee dan Aidil kerana mahu fokus dengan perlawanan penting.

Bagaimanapun, Apex tetap akan menyokong SS kerana sememangnya menjadi program TV kesukaannya.
Apa yang penting, Murai Batu tidak sabar untuk menyaksikan pentas final SS kerana ingin mengetahui adakah pemenang akan menepati tepati ramalan atau pun mengundang kejutan.

MURAI BATU: Macam mana fizikal piala Super Spontan. Pasti menarik

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...