Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Selasa, 10 Januari 2012

Rita Rudaini Perang Dingin Dengan Adik Ipar

11 Januari 2012

Rita Rudaini Perang Dingin Dengan Adik Ipar


KL, 10 JAN 2012: Lama tidak mendengar kisah mengenai pelakon cantik Rita Rudaini terutama sekali selepas dia melahirkan anak keduanya, Airit Rafqa Arjuna.

Malah khabar yang Murai Batu dapat tahu, Rita memilih untuk merehatkan diri dahulu sebelum kembali aktif dalam dunia lakonan. Bagaimanapun Murai Batu dengar dia akan kembali aktif tidak lama lagi.

Opss...bukan perihal lakonan yang ingin Murai Batu ceritakan di sini, sebaliknya kisah mengenai perang dingin Rita bersama adik ipar Zaquan Adha yang dikatakan semakin bercambah semula.

Murai Batu tidak pasti sama perkara ini betul atau tidak, namun sumber yang memberi tahu Murai Batu mengatakan mereka berdua sedang berbalah dalam laman Twitter masing-masing. Senang cakap saling menyindir antara satu sama lain.

Umum sudah mengetahui hubungan mereka berdua tidak sebulu. malah hubungan Rita dengan isteri Zaquan Adha, pelakon manis, Ayu Raudhah pun dikatakan panas kerana pernah tersebar cerita mengatakan Ayu dan Zaquan menjadi batu api agar hubungan Rita dan ibu serta keluarga mertua bergolak.

Malah sejak berkahwin pun dengan Aidil Zafuan, kita semua sedia maklum hubungan Rita dengan ibu mertuanya juga sudah dingin. Murai Batu tidak tahu bagaimana hendak komen mengenai masalah mereka ini apatah lagi bila melibatkan permasalahan keluarga.

Cuma harapan Murai Batu agar mereka berdua dapat menyelesaikannya serta tidak perlulah membuka pekung sendiri buat tatapan umum. Lagipun masing-masing sudah berkeluarga kalau ada yang tidak puas di hati buangkanlah perasaan tersebut jauh-jauh.

MURAI BATU: Sering memaafkan orang yang menyakiti hati kita kerana akan membuatkan hati tenang selalu.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...