Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Ahad, 30 Oktober 2011

Aidil Kembali Perkuat Benteng N9, Azraai Yakin Felda Bakal Gigit Jari

30 Oktober 2011


Kegagalan mencari setidak-tidaknya bekalan satu gol di tempat lawan, tidak langsung menggusarkan pengendali Negeri Sembilan, Azraai Khor Abdullah, yang berkeyakinan tinggi barisan pemainnya akan menampilkan aksi persis sang juara, seterusnya memastikan Felda United yang memiliki kelebihan 1-0 hasil kemenangan di perlawanan pertama, pulang berputih mata.

Dengan memiliki FULL SQUAD yang bebas daripada masalah kecederaan dan penggantungan, Azraai menjangkakan aksi 90 minit berikutnya di Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi malam esok, tidak ubah seperti final, dan menuntut aksi ALL-OUT dari anak buahnya.

“ya, saya cukup berkeyakinan tinggi, kita akan main tempat kita, satu kelebihan. Kalu u tengok first game pun kita yang control game, sekarang kita ada another 90 minit, kita akan tampilkan aksi all-out, ini dah macam final, confident level di kem kita cukup tinggi..felda juga pastinya mahu mempertahankan kelebihan, dan cuba mencari gol awal, jadi kita perlu fokus”.

“semua player kita available, Aidil pun akan kembali beraksi, baru ni dia tak main, so extra manpower berbanding perlawanan isnin lalu. Dengan kekuatan yg ada ni, saya yakin Negeri tidak akan bermasalah untuk ke separuh akhir..”. – Azraai Khor Abdullah.

Azraai dijangka mempertaruhkan gandingan tiga serangkai di barisan depan, diketuai Hairudin Omar, penjaring salah satu gol di final tahun lalu bersama Kelantan, dibantu Firdaus Azizul dan Shahurain Abu Samah, selain mengharapkan pertahanan diterajui Norhafiz Zamani Misbah dan penjaga gol kebangsaan, Farizal Marlias di gawang tidak bolos gol di tempat sendiri, yang akan memberikan Felda Utd kelebihan gol di tempat lawan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...