Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Khamis, 14 Julai 2011

'Harimau pantang undur'

15 Julai 2011


  PEMAIN Liverpool, Daniel Agger (kiri) melayan peminat  selepas sidang media sempena Liverpool Jelajah Asia 2011 di Kuala Lumpur, semalam.
PEMAIN Liverpool, Daniel Agger (kiri) melayan peminat selepas sidang media sempena Liverpool Jelajah Asia 2011 di Kuala Lumpur, semalam.
Safiq tekad pimpin rakan sekat jentera Liverpool cari keputusan terpuji 

KAPTEN Harimau Malaya, Safiq Rahim akur moral pemain negara sudah luntur selepas kekalahan 4-0 kepada Arsenal kelmarin, tetapi yakin ia akan kembali memuncak sebaik latihan bersambung, semalam.
“Kami tewas kerana membiarkan lawan menjaringkan gol-gol mudah dan ia sedikit sebanyak melunturkan semangat kami,” kata Safiq yang ditemui sebelum


“Bagaimanapun ia hanya bersifat sementara kerana kami perlu bangkit melunaskan misi lebih penting pada perlawanan pusingan kedua kelayakan Piala Dunia menentang Singapura 23 dan 28 Julai nanti. 

“Mungkin kami terlalu memandang tinggi kelab besar seperti Arsenal dan Liverpool sehingga permainan kami agak kelam-kabut, tetapi saya percaya kelemahan itu akan diatasi. 

“Saya yakin corak permainan lebih baik akan dipamerkan skuad kebangsaan pada perlawanan menentang Liverpool selepas ini sebagai persiapan terakhir kami sebelum ke Singapura.” 

Dia menambah pada peringkat ini, pasukan negara harus lebih fokus jika mahu melangkah lebih jauh pada saingan kelayakan ini. 
“Pengalaman bertemu Arsenal dan Liverpool amat bermakna untuk dijadikan bekalan pada perlawanan sebenar nanti,” katanya. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...