Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Sabtu, 30 April 2011

Rezeki anak baru

01 Mei 2011


AIRIT Rafqa Arjuna anak kedua pasangan Rita dan Aidil.



SERONOK betul bila dapat berita gembira mengenai artis-artis kita yang dah selamat menimang cahayamata. Pada kesempatan ini, Joyah nak ucapkan

tahniah kepada Rita Rudaini dan suaminya, Aidil sebab akhirnya putera yang dinanti hadir jua. Rita selamat bersalin seorang putera yang diberi nama Airit Rafqa Arjuna pada pukul 1.30 tengahari Jumaat kelmarin.

Selain Rita, bekas isteri penyanyi Akhil Hayy, Maizawati Zainal juga telah melahirkan bayi lelaki comel bernama Muhammad Qhabel Izz Qhushairy. Amboi nama anak dia, kalah hero hindustan tau.

Begitu juga dengan Sazzy Falak dan suaminya, Nazril Idrus. Joyah dengar nama anak kembar perempuan mereka pun comel. Iman Lily dan Tiara Rose nama diberi. Ringkas dan mudah disebut. Tak macam sesetengah orang, letak nama anak panjang-panjang, sampai tergeliat lidah kita nak menyebut.

Nasihat Joyah kepada artis-artis yang baru dapat anak ni, nanti buat majlis kesyukuran janganlah terlebih-lebih pula ya. Buat sekadar berpada-pada sajalah, supaya orang tak kata menunjuk-nunjuk sangat macam sesetengah artis lain yang sanggup ke sana-sini mencari tajaan. Bukan Joyah nak menghina, tapi macam tak kena saja.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...