Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Rabu, 19 Januari 2011

Zaquan, Ayu diijab kabul Jumaat

19 Januari 2011


AYU Raudhah   memberi sokongan kepada Zaquan (gambar kanan)  ketika perlawanan  persahabatan Malaysia bertemu Syria di Stadium Nasional Bukit Jalil, tahun lalu.
AYU Raudhah memberi sokongan kepada Zaquan (gambar kanan) ketika perlawanan persahabatan Malaysia bertemu Syria di Stadium Nasional Bukit Jalil, tahun lalu.
Akui keserasian hubungan kerana pelakon itu faham karier pemain bola sepak 

PEMAIN bola sepak kebangsaan dan Negeri Sembilan, Mohd Zaquan Adha Abd Radzak bakal menamatkan zaman bujangnya dengan artis terkenal, Ayu Raudhah, apabila kedua-duanya bakal disatukan di Alor Star, Kedah, Jumaat ini.


Mohd Zaquan Adha, 23, berkata majlis akad nikah dijadualkan berlangsung di Masjid Sultanah Bahiyah selepas solat Jumaat, manakala majlis resepsi pada sebelah malam di bangunan Perbadanan Kemajuan Negeri Kedah (PKNK).


Beliau berkata, majlis di pihak lelaki diadakan di Pusat Dakwah Islamiah, Paroi Seremban, pada 30 Januari yang dijangka dihadiri lebih 1,000 jemputan. 

“Sebanyak 500 kad jemputan perkahwinan sudah diedarkan, tetapi kami menyediakan makanan untuk kira-kira 1,500 tetamu. 

“Saya berharap dan berdoa supaya segala yang dirancang berjalan lancar dan selamat kerana ia hari penting dan detik bersejarah buat saya,” katanya, semalam. 

Mohd Zaquan Adha menamatkan desas desus sebelum ini mengenai hubungannya dengan pelakon popular apabila mengikat tali pertunangan pada 17 Oktober, tahun lalu. 
Pemain penyerang itu mengakui keserasian hubungan mereka berdua kerana Ayu Raudhah, 26, bukan saja memahami kerjayanya sebagai pemain bola sepak, malah pelakon jelita itu sentiasa memberi sokongan dan semangat kepadanya untuk terus berjaya demi memantapkan reputasi bola sepak negara di persada antarabangsa. 


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...