Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Jumaat, 17 Disember 2010

Tampil Berseri Dengan AsterSpring Beautiful Bride

17 Disember 2010


Biarpun solekan mampu mencantikkan wajah seseorang bakal penggantin, tetapi apa yang didambakan adalah keserian wajah.

Atas sebab itu, AsterSpring telah melancarkan satu pakej rawatan, Beautiful Bride, buat mereka yang akan melangsungkan perkahwinan pada tahun depan.

Menariknya, pakej yang ditawarkan AsterSpring ini merangkumi rawatan untuk muka dan badan. Jadi, tidak perlulah bakal pengantin bersusah-payah mencari pakej yang berbeza di tempat berlainan bagi muka dan badan.

Pakej lengkap Beautiful Bride merawat muka dan badan bakal pengantin berdasarkan matlamat kecantikan masing-masing, sama ada mahu melangsingkan badan mahupun menyerikan lagi kulit muka. Ia merangkumi produk penjagaan kulit Dermalogica bagi rutin kecantikan harian di rumah dan produk solekan penjagaan kulit, Averine.

Antara mereka yang telah menyertai program AsterSpring Beautiful Bride ini ialah pelakon popular Raja Farah dan Ayu Raudhah.

Bila ditemui baru-baru ini, kedua-duanya memberitahu mereka cukup berpuas hati dengan rawatan yang telah dijalani, malah menyeru para bakal pengantin perempuan untuk mencuba sendiri rawatan yang ditawarkan.

Ayu menjalani rawatan Balancing Facial untuk merawat masalah kulit kering serta Burn & Break Fat dan Drain & Detoxify bagi melangsingkan lagi badannya.

Farah pula melakukan rawatan ORP Immersion Chamber yang dapat membakar sehingga 600 kalori dalam masa 30 minit dan Hydramax Gamma3X untuk mukanya.

Tawaran pakej Beautiful Bride sah sehingga 31 Mac 2011. Bagi mereka yang mendaftar untuk tawaran istimewa ini, mereka akan diberi satu sesi ‘face mapping’ bagi memahami keadaan kulit mereka dan rawatan badan yang bersesuaian bagi persiapan untuk hari istimewa mereka.

Pakej ini disertai dengan baucar rawatan muka bernilai RM1,000, 10 sesi Healthy Body Therapy bernilai sehingga RM1,880 serta produk-produk Dermalogica dan Averine bernilai RM1,492.

Dalam tempoh promosi ini, pelanggan boleh menikmati pakej Beautiful Bride pada harga promosi RM1,900 berbanding harga biasa, RM4,372.

Sempena pelancaran pakej ini, 100 pelanggan pertama yang mendaftar akan juga mendapat pakej hantaran produk-produk Dermalogica bernilai RM533 termasuk Dermalogica Shave Kit, pembersih badan dan beg istimewa Dermalogica.

Untuk maklumat lanjut, layari www.asterspring.com atau hubungi talian khidmat pelanggan mereka di 03-78096666 pada hari Isnin hingga Jumaat pada waktu pejabat.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...