Aidil Zafuan & Zaquan Adha

Keluarga Aidil Zafuan

Keluarga Zaquan Adha

LIKE jika suka :)

Rabu, 27 Oktober 2010

Aidil Tuntut Penjagaan Anak Walaupun Belum Bercerai?

27 Oktober 2010



27 OKT 2010: Apalah nasib yang melanda pelakon dan model cantik, Rita Rudaini. Sejak dia mendirikan rumah tangga secara rahsia bersama pemain bola sepak terkenal, Aidil Zafuan di Songkhla, Thailand pada 2008, sampai sekarang Murai Batu dengar dia tak habis-habis dilanda masalah. Kasihan pula Murai Batu mengenangkan nasibnya itu.

Terbaru, Murai Batu dapat tahu suaminya, Aidil atau nama sebenar Mohd Aidil Zafuan Abdul Razak telah memfailkan permohonan sulh dan hak penjagaan hak anak terhadap Rita.

Apa yang Murai Batu difahamkan sulh itu proses perbincangan secara baik bagi menyelesaikan perselisihan atau pertikaian antara suami isteri yang dilakukan di Mahkamah Syariah.

Baguslah begitu, setidak-tidaknya sebarang keputusan tidaklah diambil secara melulu kerana melalui sulh juga Murai Batu dapat tahu mereka akan dipanggil untuk berbincang secara baik selain diberi kaunseling tanpa melalui proses perbicaraan.

Tapi apa yang membuatkan Murai Batu musykil, kenapa Aidil buat tuntutan hak penjagaan anak padahal mereka pun masih belum bercerai? Adakah mereka sudah tidak tinggal bersama lagi dan duduk secara berasingan?

Buat masa ini, Murai Batu dengar Aidil yang juga pemain bola sepak kebangsaan dan Negeri Sembilan itu kini tinggal bersama keluarganya di Sikamat, Seremban. Apa yang Murai Batu difahamkan dia kini tinggal bersama keluarganya itu bagi menjalani latihan bersama skuad Negeri Sembilan di Stadium Tuanku Abdul Rahman bagi menghadapi perlawanan akhir Piala Malaysia menentang Kelantan pada Sabtu ini.

Tapi, selepas itu apa yang akan terjadi? Apapun, hasil perkahwinan selama dua tahun, Aidil dan Rita telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Airit Rayyan Rizkin yang kini berusia setahun tiga bulan.

MURAIBATU: Akan sentiasa mendoakan agar rumahtangga Rita Rudaini bersama Aidil Zafuan dapat diselamatkan...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...